مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 06:402019-11-07اقتصادي

ابلاغ طرح هادی شهر شمشک بزودی


فرماندار شهرستان شمیرانات از نهایی شدن و ابلاغ طرح هادی شهر شمشک تا پایان آبان ماه سال جاری خبر داد و افزود: طرح هادی شهر شمشک دربندسر در شمال شرقی پایتخت پس از هفت سال پیگیری، - سد مقاومت ها و موانع را شکست و در فرآیند نهایی شدن قرار گرفت.

سیاوش شهریور در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند ابلاغ طرح هادی شهر شمشک گفت: این منطقه به دلیل بکر بودن، شرایط خاص و ارزش بالای زمین همواره مورد توجه بوده که همین امر عامل مؤثری در تأخیر تصویب و ابلاغ طرح هادی شهر، علیرغم تمام پیگیری های مستمر و مجدانه طی دو سال اخیر بوده است.

اما هدف گذاری ما برای شمشک دربندسر حفظ اکوسیستم طبیعی و توسعه شهر در چارچوب قانون است؛ تحقق این مهم نیز نیازمند ابلاغ طرحی کارشناسی با لحاظ کردن نظر دستگاه های متولی نظیر حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و .

است.

وی افزود: موظفیم اکوسیستم این منطقه را برای بقای شهر و استفاده گردشگران و ورزشکاران کشور و حتی جهان حفظ کنیم.

این شهر سالانه میزبان 18 هزار ورزشکار زمستانی و گردشگر از سراسر دنیا است و نیازمند توسعه زیرساخت های منطقه است؛ توسعه ای که بررسی و صدور مجوزهای آن در نبود طرح هادی شهر ممکن نبود.

وی ادامه داد: 48 رشته ورزش زمستانی وجود دارد که ما می توانیم با گسترش زیرساخت ها و استفاده بهینه و برنامه ریزی شده از اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ طرح هادی شهر شمشک بزودی

ابلاغ طرح هادی شهر شمشک بزودی