مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 07:242019-11-07اجتماعي

ضرورت آموزش معلمان ابتدایی برای شناسایی اختلالات یادگیری


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: تلاش مان در چند سال اخیر این بوده که معلمان مقطع ابتدایی را با اختلالات یادگیری آشنا کنیم.

- یک مسئول در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: ضرورت آموزش معلمان ابتدایی برای شناسایی اختلالات یادگیری ایسنا/زنجان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: تلاش مان در چند سال اخیر این بوده که معلمان مقطع ابتدایی را با اختلالات یادگیری آشنا کنیم.

اصغر بیات در گفت وگو با ایسنا، رابطه با اختلالات یادگیری دانش آموزان در مقطع ابتدایی، اظهار کرد: معلمان دوره ابتدایی، آشنایی چندانی با اختلالات یادگیری ندارند ولی تلاش ما در چند سال گذشته این بوده که این قشر را تا حدودی با این اختلالات آشنا کنیم تا معلمان نحوه شناسایی و ارجاع این دانش آموزان را یاد بگیرند.

این مسئول بیان کرد: اختلالات یادگیری، اصطلاح جمعی برای طیف گسترده ای از مشکلات یادگیری است و ناتوانی یادگیری به معنی مشکل در انگیزه و هوش نیست و کودکان و دانش آموزانی که به ناتوانی یادگیری مبتلا هستند، تنبل یا گنگ نیستند؛ بلکه دریافت و پردازش اطلاعات بچه ها با یکدیگر متفاوت است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که معاونت آموزش ابتدایی برای بحث اختلالات یادگیری در نظردارد در غالب مراکز مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آموزش معلمان ابتدایی برای شناسایی اختلالات یادگیری

ضرورت آموزش معلمان ابتدایی برای شناسایی اختلالات یادگیری