مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 07:342019-11-07فرهنگي

«بی مرگی» به والی رسید/ نمایش جذابیت های پنهان ژان کلود کریر


نمایشگاه «بی مرگی» و « جذابیت های پنهان ژان کلود کریر»، از روز جمعه 17 آبان ماه در گالری های والی و دستان 2+ افتتاح می شوند.

- نمایشگاه بی مرگی و جذابیت های پنهان ژان کلود کریر ، از روز جمعه 17 آبان ماه در گالری های والی و دستان 2+ افتتاح می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گالری های پایتخت در سومین جمعه آبان ماه، نیز برنامه های افتتاحیه را تجربه می کنند که شاید مهمترین آنها افتتاح نمایشگاه نقاشی های عباس کیارستمی در گالری گلستان خواهد بود.

یکی از اتفاقات جالب توجه در هفته ای که گذشت این بود که نمایشگاه هفته تصویرگری که جمعه گذشته در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد، به دلیل پاره ای از تعمیرات خانه، مجبور به نقل مکان به جایی دیگر شد و به همین دلیل نمایشگاه هفته تصویرگری 98 در گالری آ برپا شده است.

در ادامه، برنامه افتتاحیه برخی نمایشگاه های هنری جمعه 17 آبان ماه را برمی شمریم.

گالری گلستان نمایشگاه انفرادی نقاشی های عباس کیارستمی از جمعه 17 آبان ماه به مدت دو هفته در گالری گلستان به نشانی خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک 34 برپا می شود.

در این نمایشگاه آثاری از عباس کیارستمی به نمایش گذاشته می شوند که تا به حال دیده نشده اند و همچنین کتاب این نمایشگاه نیز با 33 اثر توسط نشر نظر به چاپ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بی مرگی» به والی رسید/ نمایش جذابیت های پنهان ژان کلود کریر

«بی مرگی» به والی رسید/ نمایش جذابیت های پنهان ژان کلود کریر