مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 07:592019-11-07اجتماعي

پلمب خانه های مجردی در محدوده میدان امام حسین


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با خانه های مجردی که به پاتوق معتادان و مجرمان تبدیل شده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار کیوان ظهیری در حاشیه اجرای این طرح که صبح امروز در میدان امام حسین تهران بزرگ شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از حدود یک هفته پیش اجرای طرح انضباط اجتماعی در محلات اطراف میدان امام حسین در دستور کار پلیس قرار گرفت و این طرح با هماهنگی مرجع قضایی اجرایی شد.

وی با بیان اینکه پلیس برای اجرای این طرح حدود سه ماه کار اطلاعاتی انجام داده است، ادامه داد: در این طرح خانه هایی که اتاق های داخل آن به چندین واحد تقسیم شده و هر واحد نیز به چندین نفر اجاره داده شده بود، شناسایی شد که در ابتدا به مالکان این منازل هشدارهای لازم را دادیم و تاکید کردیم که طی مدت 10 روز باید این منازل تخلیه شوند.

ظهیری با بیان اینکه متاسفانه مالکان توجهی به هشدارها نکردند، گفت: امروز آخرین روز از مهلت 10 روزه بود که به پایان رسید و در همین راستا نیز طرح خود را برای پلمب این منازل اجرا کردیم.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شناسایی 63 منزل در این طرح در محدوده میدان امام حسین (ع) اظهار کرد: امروز 37 منزل با حکم قضایی پلمب شد و اجرای این طرح در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب خانه های مجردی در محدوده میدان امام حسین

پلمب خانه های مجردی در محدوده میدان امام حسین