مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 08:042019-11-07اقتصادي

بروکراسی های اداری برای توسعه گردشگری استان سمنان حذف می شود


مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه گردشگری یکی از محورهای هشت گانه توسعه استان تعریف شده است، گفت: بروکراسی های اداری برای توسعه گردشگری حذف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمال صبح پنج شنبه در نشست تخصصی پوشاک، دست بافته ها و فرش سنگسری به میزبانی مهدی شهر ضمن بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی از سرمایه گذاران حوزه گردشگری تمام قد حمایت خواهد کرد، ابراز داشت: در این راستا برای توسعه گردشگری تمامی بوروکراسی های اداری معمول حذف خواهد شد تا رغبت سرمایه گذاران برای حضور در این بخش افزایش یابد.

وی ضمن بیان اینکه برگزاری جشنواره ایل سنگسری درواقع فرصتی برای بیان ظرفیت های گردشگری استان سمنان است، افزود: اگر می خواهیم به شعار تغییر استان از معبر به مقصد دست یابیم باید از همین جا شروع کرد و با برگزاری جشنواره ها ظرفیت های پیش رو را برای سرمایه گذاران و بخش خصوصی تعریف کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه گردشگری یکی از محورهای هشتگانه توسعه استان تعریف شده است، ابراز داشت: ازاین رو برای تدوین استراتژی و توسعه گردشگری در استان سمنان، گردشگری استان موردتوجه خاص قرارگرفته و این مهم گسترش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی های اداری برای توسعه گردشگری استان سمنان حذف می شود

بروکراسی های اداری برای توسعه گردشگری استان سمنان حذف می شود