مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 08:252019-11-07پزشكي

موقعیت مطلوب ایران در تشخیص دیابت در سطح جهانی


نایب رییس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر در نشست شبکه های ملی تحقیقات دیابت و پوکی استخوان (استئوپروز) کشور، بر لزوم شبکه سازی و بهره برداری از زیر ساخت های مجازی برای آموزش و کنترل دیابت و پوکی استخوان تأکید کرد.

- نایب رییس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر در نشست شبکه های ملی تحقیقات دیابت و پوکی استخوان (استئوپروز) کشور، بر لزوم شبکه سازی و بهره برداری از زیر ساخت های مجازی برای آموزش و کنترل دیابت و پوکی استخوان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ آقای دکتر باقر لاریجانی نایب رییس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر با اشاره به بیماری دیابت از آن با عنوان یک بحث مهم در نظام سلامت یاد کرد و گفت: در دنیا بیش از 400 میلیون مبتلا به دیابت هست و این تصور وجود دارد که در سال های آینده این تعداد افزایش یابد.

وی با اشاره به شیوع 10 درصدی بیماری دیابت در منطقه ی خاورمیانه از ابتلا حدود 10 درصد از هموطنانمان به این بیماری خبر داد.

نایب رییس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر با ابراز خرسندی از تهیه جدول اطلاعات کامل همه استان ها و شهرستان ها افزود: آمار دقیق بیش از 400 شهرستان تهیه شده و این نکته خیلی مهمی است که علاوه بر کارشناسان حوزه بیماری های غیرواگیر، سایرمسؤولان حوزه سلامت نیز می توانند به بررسی وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت مطلوب ایران در تشخیص دیابت در سطح جهانی

موقعیت مطلوب ایران در تشخیص دیابت در سطح جهانی