مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 09:122019-11-07اقتصادي

سیستان و بلوچستان از امنیت بسیار خوبی برخوردار است


سفیر اندونزی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان از امنیت بسیار خوبی برخوردار است، گفت: سیستان و بلوچستان مکان های تاریخی بسیار خوبی دارد که حتما در راستای توسعه گردشگری سلامت و گردشگری تاریخی برنامه هایی تدوین خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهبرگزاری فارس از زاهدان، امیر مختار امروز در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی و بخش خصوصی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان مکان های تاریخی بسیار خوبی دارد که حتما در راستای توسعه گردشگری سلامت و گردشگری تاریخی برنامه هایی تدوین خواهیم کرد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان زیرساخت های گردشگری بسیار خوبی دارد که می شود با توسعه روابط در حوزه تقویت صنعت گردشگری بین سیستان و بلوچستان و پاکستان اقدامات بسیار خوبی را انجام داد.

سفیر اندونزی ادامه داد: وقتی گردشگران اندوزی به سیستان و بلوچستان سفر می کنند قهوه اندونزی در استان سیستان و بلوچستان  پیدا می شود اما اگر گردشگر ایرانی به اندوزی برود خرمای این استان در اندوزی نیست که جا دارد مسئولین گردشگری برای معرفی این ظرفیت ها بیش از پیش تلاش کنند.

وی اضافه کرد: صادرات و واردات کشور اندونزی با ایران از طریق بندر چابهار  انجام می شود و امروز سیستان و بلوچستان از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و فرق است بین سیستان و بلوچستان پاکستان و سیستان و بلوچستان ایران دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان از امنیت بسیار خوبی برخوردار است

سیستان و بلوچستان از امنیت بسیار خوبی برخوردار است