مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 12:352019-11-07سياسي

نجات بشریت در گرو ظهور حضرت ولی عصر (عج)


شیعیان باید همواره برای تعجیل در ظهور آن حضرت دعا کنند و بر اساس روایات متعدد نیز این کار جزو بهترین اعمال است.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان در آیین جشن نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) گفت: نجات بشریت از تمامی نکبت ها، بدبختی ها، آسیب ها، معضلات و مشکلات در گرو ظهور امام دوازدهم شیعیان است.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود: هزاران سال است که بشریت از حضور آشکار دوازدهمین امام شیعیان در بین خود محروم است و مصیبت بزرگی محسوب می شود.

وی با اشاره به غیبت طولانی امام زمان (عج) ادامه داد: شیعیان باید همواره برای تعجیل در ظهور آن حضرت دعا کنند و بر اساس روایات متعدد نیز این کار جزو بهترین اعمال است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: جامعه بشری و به ویژه شیعیان باید برای ظهور حضرت، ولی عصر (عج) آمادگی همه جانبه داشته باشند.

آیت الله ملک حسینی گفت: فقها، علمای دینی و مراجع تقلید در دوران غیبت حضرت مهدی (عج) شیعیان را از انواع انحراف ها مصون نگه می دارند و باید به بیانات راهگشای آنان بیش از پیش عمل شود.

وی ادامه داد: در دوران غیبت حضرت، ولی عصر (عج) کفر جای توحید را گرفته، معروف ها و منکر ها جابه جا شده و به نام معنویت مسائل ضد دین و ضد اخلاق ترویج می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات بشریت در گرو ظهور حضرت ولی عصر (عج)

نجات بشریت در گرو ظهور حضرت ولی عصر (عج)