مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 12:462019-11-07ورزشي

خراسان جنوبی؛ میزبان بزرگترین رویداد ورزشی روستاییان شرق کشور


رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی خراسان جنوبی گفت: بزرگترین رویداد ورزشی روستاییان شرق کشور با حضور 350 ورزشکار از شش استان شرقی کشور به میزبانی شهرستان های سرایان و قائنات برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی خراسان جنوبی گفت: بزرگترین رویداد ورزشی روستاییان شرق کشور با حضور 350 ورزشکار از شش استان شرقی کشور به میزبانی شهرستان های سرایان و قائنات برگزار خواهد شد.

محمد شفیعی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه جام خوشه چین شرق کشور در شش رشته والیبال، فوتسال، طناب کشی، جوب کشی، هفت سنگ مهارتی و دوی سرعتی و استقامتی به میزبانی شهرستان های سرایان و قائنات به مدت سه روز از 15 الی 17 آبان ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد به همراه خراسان جنوبی به عنوان شش استان شرقی کشور برگزار می شود و منتخبین به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری جام خوشه چین در 25 بخش برگزار و سپس منتخبین در مسابقات شهرستان و سپس استانی شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی؛ میزبان بزرگترین رویداد ورزشی روستاییان شرق کشور

خراسان جنوبی؛ میزبان بزرگترین رویداد ورزشی روستاییان شرق کشور