مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 15:322019-11-07سياسي

بانوان متخصص و کارآفرین قزوین می توانند به اشتغال استان کمک کنند


اعضای کانون بانوان بازرگان استان قزوین:زنان متخصص، کارشناس و کارآفرین استان میتوانند با اجرای طرح های اقتصادی به اشتغال و اقتصاد استان کمک کنند و مشاورانی امین برای مسئولان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفت نفر از اعضای کانون بانوان بازرگان استان قزوین عصر پنجشنبه با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین دیدار و گفتگو کردند.

منیره قوامی مشاورعالی و عضو افتخاری کانون زنان، فاطمه غفوری نائب رییس کانون ملی زنان کشور و رییس کانون زنان بازرگان استان، سمیرا قانعی نائب رییس کانون، مشاور بانوان حوزه معاونت عمرانی استانداری، طاهره پرهیزگاری عضو هیئت رییسه کانون و مشاور زیست محیطی استانداری و شورای شهر، فرشته علیپور، زهرا بابایی فر و طاهره ورسه اعضای کانون در خصوص توانمندی بانوان استان و ضرورت استفاده از ظرفیت و ایده های کارشناسی آنها در حوزه اشتغال و تولید مطالبی بیان کردند.

فاطمه غفوری نائب رییس کانون ملی زنان کشور در این جلسه اظهارداشت: سیاست گذاری اعلام شده از سوی استاندار جدید در خصوص کار جهادی برای ما نوید بخش بود و امیدواریم این رویکرد به اهداف متعالی خود برسد.

وی بیان کرد: زنان کارآفرین از سیاسی کاری و موضوعاتی چون بومی و غیر بومی دور هستند تا روحیه کار و تلاش و جهادی عمل کردن در جامعه رایج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان متخصص و کارآفرین قزوین می توانند به اشتغال استان کمک کنند

بانوان متخصص و کارآفرین قزوین می توانند به اشتغال استان کمک کنند