مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 15:532019-11-07ورزشي

نیازمند هماهنگی بیشتر هستیم


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: باید برای بازی های آینده بخصوص برابر تیم های بالای جدول بیشتر کار کنیم و هماهنگ تر عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مهران شاهین طبع امشب پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال نیروی زمینی از هفته دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: من احساس می کنم بازیکنانمان امروز با حساسیتی بازی کردند که بتوانند هواداران و تماشاگران بازی را راضی نگه دارند.

وی ادامه داد: این موضوع باعث شد برخی از پرتاب های ما دقیق نباشد و به ثمر ننشست و من فکر می کنم باید برای بازی های آینده بخصوص برابر تیم های بالای جدول بیشتر کار کنیم و هماهنگ تر عمل کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر لزوم جذب بازیکنان دیگری برای تیم، خاطرنشان کرد: می توانیم بازیکنان دیگری را جذب کنیم اما این جذب بازیکن باید بر اساس نیاز تیم باشد و به طور قطع اضافه شدن بازیکن در حوزه ای که به آن نیاز داریم می تواند به ما کمک کند.

شاهین طبع تاکید کرد: بازیکنان ما در نیمه دوم دفاع بهتری داشتند و کار تیمی ما در دفاع خوب بود و باعث شد فاصله امتیاز ما بیشتر شود و پیروز میدان شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند هماهنگی بیشتر هستیم

نیازمند هماهنگی بیشتر هستیم