مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 17:162019-11-07پزشكي

زنان محور اصلی سلامت جامعه هستند


مسؤول کمیسیون بانوان فرمانداری داراب گفت: زنان محور اصلی سلامت جامعه و ضامن پویایی و نشاط خانواده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، ساره فیروزی در همایش پیشگیری از سرطان های شایع زنان که به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت و نقش بانوان در توسعه پایدار جوامع بر کسی پوشیده نیست و از آنجا که سلامتی یکی از کلیدهای توسعه اصلی پایدار است، زنان به عنوان محور اصلی سلامت جامعه نقش بی بدیلی در این زمینه ایفا می کنند.

وی بابیان اینکه زنان ضامن و حافظ سلامت خانواده و کودک هستند، افزود:  در واقع زنان همچون عمود خیمه هایی هستند که پویایی، نشاط و سلامت خانواده و در نهایت جامعه را به عهده دارند.

 مسؤول کمیسیون بانوان فرمانداری داراب تاکید کرد: با وجود اینکه امید به زندگی در بانوان افزایش یافته و میانگین عمر آنها از مردان بیشتر است اما در برخی بیماری ها به ویژه بیماری های روحی، زنان دو برابر مردان درگیر هستند بنابراین توجه به بیماری هایی که بانوان بیشتر به آن مبتلا می شوند، حائز اهمیت است.

فیروزی بابیان اینکه با وجود بیماری های ناتوان کننده و مزمن نظیر سرطان ها، ضرورت توجه به وضعیت سلامت بانوان بیش از پیش ضروری است، گفت: با وجود تلاشهای کارشناسان و مراقبین شبکه بهداشت، متاسفانه داراب از لحاظ تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان محور اصلی سلامت جامعه هستند

زنان محور اصلی سلامت جامعه هستند