مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 17:502019-11-07بين الملل

مخالفت مخالفان دولت سوریه با درج اصل مبارزه با تروریسم در قانون اساسی


از دمشق، مخالفان دولت سوریه با پیشنهاد درج اصل مبارزه با تروریسم در پیش نویس قانون اساسی جدید این کشور، به ویژه مبارزه با گروه های تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره مخالفت کردند.

یک منبع نزدیک به سازمان ملل متحد با اعلام این خبر گفت: گروه نزدیک به دولت سوریه این مطلب را پیشنهاد کردند که با مخالفت گروه مقابل روبرو شد.

گروه 15 نفره به نمایندگی از گروه های مخالف دولت سوریه برای شرکت در نشست های کمیته تدوین پیش نویس قانون اساسی جدید سوریه، هم اکنون در ژنو بسر می برند.

به گفته منبع نزدیک به سازمان ملل متحد که خواست به نامش اشاره نشود، در این پیشنهاد گروه شخصیت های موافق دولت سوریه تحکیم وحدت ملی و تلاش جدی همه مولفه های جامعه سوریه برای ریشه کنی تروریسیم در این کشور را خواستار شدند.

همچنین گروه موافقان دولت سوریه تاکید کردند، مبارزه با تروریسم حق انکار ناپذیر مردم سوریه است، تا با ریشه کنی اندیشه منحرف تکفیر و ترور، دوباره در امنیت و آرامش به جامعه برگردد.

دور نخست نشست کمیته تدوین قانون اساسی سوریه هم اکنون در ژنو در حال برگزاری بوده و قرار است، این کمیته روز جمعه بکار خود پایان دهد.

سه گروه 15 نفره به ترتیب موافق و مخالف و نیز نخبگان جامعه مدنی کمیته اصلی بررسی تدوین قانون اساسی سوریه را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مخالفان دولت سوریه با درج اصل مبارزه با تروریسم در قانون اساسی

مخالفت مخالفان دولت سوریه با درج اصل مبارزه با تروریسم در قانون اساسی