مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 18:552019-11-07بين الملل

استقبال روسیه از «مرگ مغزی» ناتو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روسیه روز پنجشنبه از سخنان امانوئل ماکرون ، رییس جمهور فرانسه مبنی بر اینکه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ، - روسیه از سخنان رییس جمهور فرانسه که هشدار داده بود ائتلاف ناتو به مرگ مغزی دچار شده استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روسیه روز پنجشنبه از سخنان امانوئل ماکرون ، رییس جمهور فرانسه مبنی بر اینکه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ، معروف به ناتو دچار مرگ مغزی شده استقبال کرد.

امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه امروز گفته بود با توجه به بی تعهدی آمریکا در قبال پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، کشور های اروپایی نباید برای دفاع از خود به آمریکا اتکا کنند.

ماکرون در مصاحبه با نشریه انگلیسی اکونومیست ، با اشاره به این که اکنون در حال گذران مرگ مغزی ناتو هستیم گفت، آمریکا در حال پشت کردن به ما است که این موضوع را می توان در خروج ناگهانی نیرو های آمریکایی از شمال شرق سوریه بدون مشورت با متحدان ناتو مشاهده کرد.

ارتش ترکیه به همراه تروریست های موسوم به ارتش آزاد سوریه از 17 مهر ماه عملیاتی نظامی را با چراغ سبز آمریکا در شمال سوریه آغاز کردند که هدف آن دور کردن خطر شبه نظامیان کُرد سوریه از مرز های مشترک بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال روسیه از «مرگ مغزی» ناتو

استقبال روسیه از «مرگ مغزی» ناتو