مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 19:052019-11-07اقتصادي

حمایت دولت از ساماندهی پسماند استان های شمالی


معاون رییس جمهور در نشست ستاد اقصاد مقاومتی گیلان از ساماندهی پسماند استان های شمالی با حمایت ویژه دولت خبرداد.

- مرکز گیلان؛ رییس سازمان برنامه و بودجه در این نشست از تخصیص حدود هزار و 800 میلیارد ریال برای ساماندهی وضعیت نامطلوب پسماند در استان های گیلان و مازندران خبر داد و تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، تخصیص این مقدار اعتبار در نوع خود کم نظیر و نشانه ی عزم دولت برای برخود با این معضل اجتماعی و بهداشتی ست.

دکتر محمد باقر نوبخت همچنین از مراحل پایانی احداث زباله سوز نوشهر و روند مطلوب ساخت زباله سوز ساری خبر داد و اضافه کرد: متاسفانه در این زمینه تاکنون کار در رشت با کندی پیش رفته و تلاش می شود این روند تغییر یابد.

وی همچنین از تسامح برخی مدیران و متولیان پسماند استان در دوسال گذشته برغم نصب روزشمار معکوس در منطقه ی سراوان انتقاد کرد و گفت: چگونه می شود مسئولی با نصب روزشمار معکوس برای رفع معضل پسماند موافقت کند و پس از آن روند اجرا را به حال خود واگذارد که این مهم به هیچ وجه قابل قبول و توجیه نیست.

معاون رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خویش بر ضرورت کیفیت بخشی به نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان در بستر برنامه ریزی، پیگیری و تلاش مجدانه ی تمامی مدیران اجرایی حوزه های پسماند، آب و فاضلاب و کشاورزی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت از ساماندهی پسماند استان های شمالی

حمایت دولت از ساماندهی پسماند استان های شمالی