مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 20:002019-11-07ورزشي

تابش: امیدوارم فدراسیون در مورد بازیکن گنبد سریع تصمیم بگیرد


مدیر عامل باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه هواداران ما تحت تاثیر حرکت ناشایست بازیکن کاله قرار گرفتند، گفت: امیدوارم با توجه به برخورد بازیکن گنبد در این بازی فدراسیون همانند تصمیمی که برای هواداران ما انجام داد در مورد این بازیکن نیز سریع تصمیم بگیرد.

- ایسنا/اصفهان مدیر عامل باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه هواداران ما تحت تاثیر حرکت ناشایست بازیکن کاله قرار گرفتند، گفت: امیدوارم با توجه به برخورد بازیکن گنبد در این بازی فدراسیون همانند تصمیمی که برای هواداران ما انجام داد در مورد این بازیکن نیز سریع تصمیم بگیرد.

مسعود تابش پس از بازی سوم تیمش در خصوص محرومیت تماشاگران سپاهان، اظهار کرد: باشگاه سپاهان با این رفتارها و فحاشی ها موافق نیست و برخورد خواهد کرد، هفته گذشته بازیکن ملی پوش کاله حرکات زشت و ناپسندی را انجام داد که باعث شد هواداران تیم سپاهان تحریک شوند و عکس العمل نشان دهند.

وی افزود: هواداران ما نیز تحت تاثیر حرکت ناشایست بازیکن کاله قرار گرفتند، نبود تماشاگر در این بازی ضربه بدی به تیم سپاهان زد و امیدوارم که این صحبت ها در ورزشگاه ها کمتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر عامل باشگاه سپاهان خاطر نشان کرد: هواداران باشگاه سپاهان باید بدانند که شرایط زمین والیبال با مسابقات فوتبال متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: امیدوارم فدراسیون در مورد بازیکن گنبد سریع تصمیم بگیرد

تابش: امیدوارم فدراسیون در مورد بازیکن گنبد سریع تصمیم بگیرد