مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 03:552019-11-08سياسي

طباطبایی نژاد: تصویب طرح حمایت از آثار ضداستکباری در کمیسیون فرهنگی


حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد عضو هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص عدم ساخت فیلم های ضد استکباری، - عضو هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی از تصویب طرحی تحت عنوان حمایت از آثار ضداستکباری در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد عضو هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص عدم ساخت فیلم های ضد استکباری، اظهار داشت: هر ساله برای ساخت کارهای فاخر در صداو سیما بودجه ای پیش بینی شده و ردیفی برای حمایت از فیلم های فاخر این بودجه در نظر گرفته می شود.

وی افزود: اخیرا در کمیسیون فرهنگی با اجماع آراء طرحی تحت عنوان حمایت از آثاری که بیانگر جنایات آمریکا است را به تصویب رساندیم که از جمله این آثار تسخیر لانه جاسوسی است که نشان میدهد آمریکا در ایران محلی برای جاسوسی داشت و علیه ملت ایران به اقدماتی دست زده است.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه در گذشته در معاونت سینمایی وزارت ارشاد ردیفی برای فیلم های فاخر پیش بینی کرده بودیم، تصریح کرد: وزارت ارشاد می توانست در قالب فیلم های فاخر با ساخت فیلمی با مضمون لانه جاسوسی و موضوعات شبیه به آن از این آثار حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی نژاد: تصویب طرح حمایت از آثار ضداستکباری در کمیسیون فرهنگی

طباطبایی نژاد: تصویب طرح حمایت از آثار ضداستکباری در کمیسیون فرهنگی