مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 04:002019-11-08اقتصادي

ضرورت بروزرسانی اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اکبر رضایی درباره آخرین وضعیت اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع افزود: تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع که در سال گذشته به تکمیل اطلاعات مبادرت نکرده اند، - معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت اعلام کرد: افراد دارای قبض ودیعه گذاری باید هرچه سریعتر نسبت به تکمیل اطلاعات خود در نشانی reserve.

haj.

ir اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اکبر رضایی درباره آخرین وضعیت اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع افزود: تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع که در سال گذشته به تکمیل اطلاعات مبادرت نکرده اند، باید نسبت به بروز رسانی و تکمیل اطلاعات خود در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت اقدام کنند تا برنامه ریزی برای این عزیزان و فراخوان های حجاج بر همین اساس صورت گیرد.

وی مبنای برنامه ریزی ها برای زائران حج تمتع را اطلاعات به روز رسانی شده دانست و گفت: کانال ارتباطی ما با ودیعه گذاران حج تمتع، سامانه های بروز رسانی شده است، بنابراین باید تمامی دارندگان قبئض ودیعه گذاری حج تمتع نسبت به این مهم اقدام کنند.

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت افزود: به روز رسانی اطلاعات ودیعه گذاران در برنامه ریزی ها و اطلاع رسانی های مرتبط با حج تمتع پیش رو نیز اثرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بروزرسانی اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع

ضرورت بروزرسانی اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع