مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 06:152019-11-08اقتصادي

پرداخت 550 میلیارد تومان به طرح اشتغال فراگیر


مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اعلام رقم تسهیلات پرداختی به طرح اشتغال فراگیر از همه دستگاههای اجرایی خواست تا به افزایش سرمایه بانک کمک کنند.

- حجت اله مهدیان در گفت وگو با ایسنا، درباره تسهیلات پرداختی بانک به طرح اشتغال فراگیر اظهار کرد: در طرح اشتغال فراگیر حدود 550 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم و همواره در رنکینگ بانکهایی که وزارت صمت اعلام می کند جزو 10 بانک اول هستیم.

بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1398 در واقع ادامه همان طرح اشتغال فراگیر است که در حال اجرا است و ما به عنوان بانک عامل مشارکت داریم.

وی با بیان اینکه آیا طرح اشتغال فراگیر به اتمام رسیده است؟ گفت: این طرح به پایان نرسیده و هنوز ادامه دارد و ما طرح جدید تبصره 18 قانون بودجه را در دست داریم.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اولویت پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار گفت:در بحث مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار هم سهمیه داریم و هم علاقمندیم به واسطه اینکه بانک، یک بانک توسعه ای است در این حوزه ورود کنیم اما ورود ما به قصد انجام مسئولیتهای اجتماعی است و نگاه انتفاعی نداریم.

مهدیان درباره افزایش سرمایه بانک که قرار بود اختصاص یابد، اظهار کرد: متاسفانه تنها مشکل ما در شرایط کنونی همین مساله است و درخواست ما افزایش سرمایه برای خدمت رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 550 میلیارد تومان به طرح اشتغال فراگیر

پرداخت 550 میلیارد تومان به طرح اشتغال فراگیر