مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 09:102019-11-08ورزشي

تیم والیبال کاله هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است


سرمربی تیم والیبال کاله مازندران، گفت، تیمش هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و با توجه به بازیکنان باکیفیتی که دراین فصل دراختیار دارد می تواند از این وضعیتی که هست، - بهتر شود.

بهروز عطایی پس از کسب دومین پیروزی این فصل تیمش برابر تیم شهروند اراک در بازی خانگی درآمل درگفتگو با خبرنگارمهر افزود: البته بازی های ابتدایی وشروع لیگ سختی های خاص خودش را دارد وکادر فنی آنالیز دقیقی از توانایی وسطح کیفی بازیکنان تیم های جدید وناشناخته لیگ ندارد.

وی ادامه داد، کاله با بازیکنان با کیفیتی ازجمله عادل غلامی، رضاقراء، امیرحسین اسفندیار، ادریس دانشفر و برخی بازیکنان جوان که دراین فصل جذب کرده نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگ شدن با سرایط نفرات تیم دارد و قطعا این بازیکنان در بازی های سخت ومهم فصل به کمک کاله خواهند آمد.

شهروند تحت کنترل کاله بود سرمربی تیم کاله مازندران درخصوص پیروزی 3 برصفر تیمش برابر تیم شهروند اراک گفت، اطلاعات زیادی ازاین تیم نداشتیم، ضمن اینکه این تیم فقط هفته اول به میدان رفته بود ودرهفته دوم بخاطر مسائل مالی حاضر به مسابقه نشد ودر سومین مسابقه به آمل آمده بود.

عطایی افزود: با این حال در دست اول با سرویس های خوبی که بازیکنان ما زده بودند با اختلاف خوبی تیم شهروند را شکست داده بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم والیبال کاله هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است

تیم والیبال کاله هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است