مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 09:292019-11-08سياسي

آغاز فعالیت های هسته ای نشانه اقتدار دولت و ملت ایران است


امام جمعه اسالم با تأکید بر اینکه اگر آمریکا و اروپا می خواستند برای برجام حرکتی انجام دهند تاکنون اقدام کرده بودند، گفت: آغاز فعالیت های هسته ای نشانه اقتدار دولت و ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش اسالم شهرستان تالش به بیان وظایف منتظران در دوران غیبت برای شناخت و معرفت امام زمان(عج) و برداشتن گام عملی جهت نزدیک شدن به ایشان و فراهم کردن شرایط ظهور پرداخت.

وی با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، ابتکار تاریخی حضرت امام (ره) در ایجاد هفته وحدت و محور قرار دادن حضرت محمد مصطفی (ص) به عنوان عامل اصلی وحدت در سایه قرآن کریم را بیمه کننده اتحاد مسلمانان و برهم زننده نقشه های شوم استعمار و استکبار در ایجاد اختلاف در امت اسلامی عنوان کرد.

باقری در ادامه با بیان اینکه امروز و در شرایط حساس دنیا به ویژه عالم اسلام که مورد طمع قدرت های استعمارگر دنیا قرار گرفته است حفظ وحدت و اتحاد مسلمانان بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است، گفت: در این راه نه تنها به وحدت مذهبی بلکه وحدت سیاسی و استراتژیک نیاز است که از طریق تشکیل اتحادیه های اسلامی می توان آن را ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت های هسته ای نشانه اقتدار دولت و ملت ایران است

آغاز فعالیت های هسته ای نشانه اقتدار دولت و ملت ایران است