مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 09:592019-11-08سياسي

وحدت زمینه ساز توسعه کشور است


امام جمعه موقت گرگان با اشاره به ضرورت وحدت شیعه و سنی در گلستان گفت: وحدت زمینه ساز توسعه کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با اشاره به ضرورت وحدت شیعه و سنی در استان و کشور اظهارکرد: وحدت زمینه ساز توسعه در کشور است.

وی با اشاره به ولادت حضرت رسول اکرم (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت در کشور گفت: پرهیز از تفرقه و توجه به مشترکات مذهبی زمینه وحدت و توسعه هر چه بیشتر کشور را رقم خواهد زد.

برقرار با بیان حدیثی از ائمه معصومین ادامه داد: اگر متدین هستید باید با یکدیگر وحدت داشته باشید، اگر درون خود را پاک کنید تفرقه در بین شما ایجاد نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 18 آبان روز ملی کیفیت اضافه کرد: تولید کنندگان کشور باید برای رشد اقتصادی کشور و کسب بازارهای منطقه به تولید کالای با کیفیت اقدام کنند و از هر گونه بی تفاوتی در تولید کالای باکیفیت پرهیز کنند.

امام جمعه موقت گرگان افزود: چه کسانی جنس های قلابی تحویل مردم می دهند؟ آیا کسانی که ایمان و تقوا دارند می توانند چنین کاری کنند؟ برقرار ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوا الهی گفت: توجه به تقوا و زهد زمینه عزتمندی مسلمان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت زمینه ساز توسعه کشور است

وحدت زمینه ساز توسعه کشور است