مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 10:242019-11-08سياسي

نباید بیش از این معطل آمریکا و اروپا بمانیم


ما به خاطر بد عهدی آمریکا و کج دار مریض رفتار کردن اروپا یک سال صبر کردیم و 6 ماه گام به گام حرکت کردیم، دیدیم نمی شود در واقع 10 سال جلوتر افتادیم که به فرموده رهبر نباید بیش از این معطل آمریکا و اروپا بمانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه دندی با اشاره به دیدار  مقام معظم رهبری با دانش آموزان به مناسبت روز دانش آموز  و 13 آبان اظهار کرد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ آمریکا در تبعید امام در سال 43 نقش داشت، در کودتا نقش داشت، واقعه طبس را به وجود آورد در فتنه ها 78، 88 و 96 نقش گرگ صفتی خود را ایفا کرد و همان دیکتاتوری جهانی و بین المللی را، الان هم دارد همان شرارت و حدنشناسی را دارد و هیچ حد و مرزی را نمی شناسد.

امام جمعه دندی افزود: آمریکا همان آمریکا سال 43 است البته ضعیف شده لکن در عین حال وحشی تر شده آمریکا را بارها زیر پا گذاشتیم و در جنگ اقتصادی که شروع کرد باز هم شکست خواهیم داد.

وی از تلاش دانشمندان هسته ای جوان و انقلابی، از دولت و سازمان انرژی هسته ای برای برداشتن گام چهارم تشکر و تصریح کرد: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی است برجام 15 سال پس از توافق مجاز به فعالیت مجدد بودیم و در راستای اثبات پیش برنده منطق مقاومت رییس جمهور تزریق گاز به سانتریفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید بیش از این معطل آمریکا و اروپا بمانیم

نباید بیش از این معطل آمریکا و اروپا بمانیم