مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 10:302019-11-08سياسي

وحدت امت اسلامی، ضرورت امروز جامعه


وحدت امت اسلامی ضرورت امروز جامعه است.

- مرکز خراسان جنوبی، امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت پیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: اتحاد مسلمانان عزت و عظمت امت اسلامی را به دنبال دارد و دوستی مسلمانان با کفار سبب گرفتاری و فتنه در جامعه اسلامی می شود.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره با منطق شیطانی خود به دنبال تضعیف و نابودی دین در جوامع اسلامی هستند افزود: دشمنان اسلام و استکبار جهانی باید آرزوی از بین بردن دین ما را به گور ببرند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: هم اکنون دولت و جریان سیاسی حاکم بر جامعه باید بصیرت داشته باشند، هدف نهایی دشمن را بفهمند و به آنها تکیه و اعتماد نکنند.

حجت الاسلام مختاری با قدردانی و حمایت از گام های دولت در کاهش تعهدات برجامی از دولتمردان خواست بیش از این تن به تحقیر دیپلماسی التماسی در برابر استکبار نداده و بدانند شرف و آزادی ملت در پرتو اعتماد به بیگانه نیست.

وی گفت: ملت ایران تا پای جان پای آرمان های انقلاب و نظام و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه موقت بیرجند در بخش دیگری از سخنانش به نقش ایمان در تشکیل خانواده مستحکم قرآنی و اسلام اشاره کرد و افزود: همه باید برای ایجاد شرایط ازدواج به موقع بر اساس ایمان و اخلاق تلاش کنیم تا بنیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت امت اسلامی، ضرورت امروز جامعه

وحدت امت اسلامی، ضرورت امروز جامعه