مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 10:422019-11-08سياسي

برای جلوگیری از فاجعه در برداشت شلتوک، فردا دیر است


خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه برای چاره اندیشی در فاجعه ای که در برداشت شلتوک ممکن است اتفاق بیفتد، فردا دیر است، گفت: کمیته برنامه ریزی محصولات کشاورزی باید به وظایف خود عمل کند تا مردم همچون امسال شاهد سرگردانی در برداشت محصول نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهوازف حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه  اهواز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهواز، ضمن دعوت از مؤمنان به رعایت تقوای الهی و نظم در امور، اظهار کرد: برای چاره اندیشی در فاجعه ای که در برداشت شلتوک، ممکن است اتفاق بیفتد، فردا دیر است و باید اقدام عاجل شود.

وی با بیان اینکه کمیته برنامه ریزی محصولات کشاورزی باید به وظایف خود عمل کند تا مردم همچون امسال شاهد سرگردانی در برداشت محصول نباشند، ادامه داد: زمینه صادرات شلتوک باید فراهم شود و دولت باید برای فعالیت تجار اقدام کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: برای جلوگیری از خسارت به شلتوک کاران، مردم، ادارات دولتی و نهادهای نظامی خرید محصول برنج محلی خوزستان را جایگزین برنج های وارداتی کنند.

موسوی فرد  با تأکید بر این موضوع که وضع تعرفه مناسب برای کالاهای وارداتی، حمایت برابر از تولیدکنندگان داخلی و واردات، تأمین تسهیلات ارزان قیمت برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جلوگیری از فاجعه در برداشت شلتوک، فردا دیر است

برای جلوگیری از فاجعه در برداشت شلتوک، فردا دیر است