مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 11:012019-11-08سياسي

اروپایی ها قصد وقت کشی در برجام را داشتند


امروز هم زمان با سراسر کشور، نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان های استان اصفهان برگزار شد و ائمه جمعه به موضوعاتی همچون برجام و وضعیت اقتصادی مردم، - اشاره کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد یعقوبی در خطبه های نماز جمعه در نطنز اظهار کرد: اروپایی ها در برجام فقط قصد داشتند که بر علیه کشورمان وقت کشی کنند.

وی افزود: آمریکا و اروپا از ابتدای برجام تا کنون هیچ انعطافی از خود نشان نداده اند و برجام فقط یک تعهد یک طرفه بود که ایران به آن پایبند بود.

امام جمعه نطنز گفت: جالب اینجاست که آمریکایی که خود از برجام خارج شده از عملیاتی شدن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران انتقاد کرده و توقع دارند که ما پایبند بمانیم.

وی تصریح کرد: آمریکا و اروپا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده، نیستند و نخواهند بود و ما باید به جای تکیه به آنها به تولیدات داخل و صادرات به همسایگان خود توجه کنیم.

یعقوبی خاطرنشان کرد: عده ای سخن از سازش می زنند که نه تنها برای کشور مفید نیست، بلکه آسیب هم می زند و باعث از بین رفتن عزت نفس و امکانات و زیر ساخت ها خواهد شد.

وی گفت: تنها راه موفقیت کشور مقاومت و توجه به تولید و اتکا به نیروهای داخل است و از بیگانگان چیزی به نفع کشور نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپایی ها قصد وقت کشی در برجام را داشتند

اروپایی ها قصد وقت کشی در برجام را داشتند