مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 13:552019-11-08بين الملل

انتقاد شدید رهبر حزب ملی اسکاتلند به جانسون


، رهبر حزب ملی اسکاتلند در واکنش به مخالفت نخست وزیر انگلیس با برگزاری همه پرسی استقلال اسکاتلند از انگلیس یا بریتانیا گفت : بوریس جانسون برای مردم اسکاتلند در تعیین سرنوشتشان حقی قائل نیست اما مردم اسکاتلند برای تحقق ارمان خود مبارزه خواهند کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما از لندن، نیکولا استورجن در نشست خبری حزب ملی اسکاتلند در شهر ادینبورو،انتخابات عمومی پیش رو در بریتانیا را مهم ترین انتخابات در عمر ما توصیف و خلاصی از روند خروج این کشور از اتحادیه اروپا، موسوم به برگزیت را در کنار همه پرسی جدایی از انگلیس اولویت این حزب اعلام کرد.

وی درباره بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا و رهبر حزب محافظه کار گفت که این مرد، سخنانش جدی نیست و حزب ملی اسکاتلند، هیچ گاه از یک دولت محافظه کار، در صورت کسب نشدن اکثریت کرسی های مجلس و تشکیل مجلس معلق، حمایت نخواهد کرد.

خانم استورجن به مردم اسکاتلند گفت : اگر از بحران موجود خسته اید، برای رهایی از برگزیت، به حزب ملی اسکاتلند رای دهید.

وی همچنین با رد حمایت از رهبر حزب کارگر نیز گفت : رای دهندگان ناراضی از رهبری جرمی کوربین نیز باید به حزب ملی اسکاتلند رای دهند.

به گفته نیکولا استورجن، حزب ملی اسکاتلند برای لغو روند برگزیت، اقدام خواهد کرد و تاکید کرد که مردم اسکاتلند باید سرنوشت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید رهبر حزب ملی اسکاتلند به جانسون

انتقاد شدید رهبر حزب ملی اسکاتلند به جانسون