مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 14:552019-11-08سياسي

نماز جمعه لنده و دیشموک


ائمه جمعه لنده و دیشموک بر توجه مسئولان به مشکلات مردم و رفع آنها در این مناطق تاکید کردند.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه موقت لنده در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز این شهر گفت: بصیریت و ولایت مداری مردم موجب شکست و تحقیر آمریکا و دشمنان ایران اسلامی شده است.

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا با اشاره به آغاز هفته وحدت و ولادت با سعادت نبی اکرم(ص) افزود:در طول چهل سال گذشته دشمنان نظام به خصوص آمریکا به دنبال وارد کردن به نظام اسلامی بودند که بصیرت و ولایت مداری مردم باعث شکست آنها شده است.

الهی نیا گفت: آغاز به کار سایت فردو نشان از اتکا به توانمندی های داخلی و سیلی محکم به صورت کسانی است که به برجام پای بند نبودند.

امام جمعه موقت شهرلنده با اشاره به گلایه مندی مردم از وضعیت شهری و وضعیت نامناسب جاده های روستایی اضافه کرد: خاکبرداری جاده لنده به تراب از سرعت کمی برخوردار است و در سه سال گذشته این جاده هیچ گونه پیشرفت قابل توجهی نداشته است.

الهی نیا گفت:ادارات برق، گاز و آبفای شهری برای کاهش تعرفه های خود اقدام کنند که واقعا پرداخت هزینه آنها برای مردم سنگین است.

نماز جمعه دیشموک امام جمعه شهر دیشموک هم با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص اصلاح الگوی مصرف گفت: همگان باید ضمن مصرف صحیح ازاتلاف منابع عمومی همچون برق، سوخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه لنده و دیشموک

نماز جمعه لنده و دیشموک