مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 15:102019-11-08ورزشي

استان مرکزی قهرمان رقابت های جام خوشه چین منطقه4 کشور شد


رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی گفت: مرکزی قهرمان رقابت های تیمی ورزش روستایی و عشایری «جام خوشه چین» منطقه 4 کشور شد و خورستان و همدان نیز دوم و سوم شدند.

- اراک- رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی گفت: مرکزی قهرمان رقابت های تیمی ورزش روستایی و عشایری جام خوشه چین منطقه 4 کشور شد و خورستان و همدان نیز دوم و سوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی عشوری عصر جمعه با اعلام خبر فوق در حاشیه مراسم پایانی رقابت های ورزشی روستایی و عشایری جام خوشه چین منطقه 4 کشور در اراک، اظهار داشت: در این مسابقات، در بخش آقایان در رده سنی نوجوانان و جوانان در رشته دو و میدانی(200متر سرعت)، استان خوزستان رتبه نخست، کرمانشاه رتبه دوم، لرستان رتبه سوم و استان مرکزی رتبه چهارم را کسب کردند.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی بیان کرد: در مسابقات دو و میدانی آقایان(5کیلومتر استقامت)، استان کرمانشاه رتبه اول، لرستان رتبه دوم، همدان رتبه سوم، خوزستان رتبه چهارم و استان مرکزی رتبه پنجم مسابقات را کسب کردند.

عشوری با اشاره به مجموع امتیاز مسابقات دو و میدانی آقایان در المپیاد جام خوشه چین عنوان کرد: استان کرمانشاه با 7 امتیاز، خوزستان با 5 امتیاز، لرستان با 4 امتیاز، همدان با 3 امتیاز و مرکزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی قهرمان رقابت های جام خوشه چین منطقه4 کشور شد

استان مرکزی قهرمان رقابت های جام خوشه چین منطقه4 کشور شد