مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 16:002019-11-08سياسي

پایان رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در جغتای


رزمایش نظامی الی بیت المقدس اعضای بسیج و نیروی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی عصر امروز در شهرستان جغتای خراسان رضوی پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده بسیج سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ناحیه جغتای امروز گفت: این رزمایش از دیروز به مدت 36 ساعت در منطقه عمومی روستای امام زاده سید عبد الله شهرستان جغتای برگزار شد.

سرگرد پاسدار اسماعیل زیبایی افزود: در این رزمایش دو روزه، بسیجیان و سپاهیان توان نظامی و دفاعی خود را در برابر دشمن فرضی به نمایش گذاشتند.

وی شعار این رزمایش را چهل سال مردم یاری، امنیت و خدمت به مردم بیان کرد و گفت: اجرای عملیات های کمین و انفجارات، ساعت ها پیاده روی شبانه در کویر و کوهستان و حضور در میدان تیر از مهمترین برنامه های این رزمایش دو روزه بود.

فرمانده بسیج سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ناحیه جغتای افزود: برگزاری کلاس های آموزشی سلاح شناسی، مهارت تیراندازی و شلیک باسلاح های تخصصی و کلاش، امداد و نجات، جهت یابی و تخمین مسافت از دیگر برنامه های رزمایش الی بیت المقدس بود.

زیبایی گفت: همچنین در حاشیه این رزمایش، برنامه های دیگری مانند: پخش فیلم، کلیپ و نماهنگ و برنامه های مذهبی مانند: زیارت عاشورا و نمازجماعت نیز برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در جغتای

پایان رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در جغتای