مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 16:292019-11-08سياسي

آقای آشنا انتخابات تمام شده؛ جای رقابت تعامل کنید


حسام الدین آشنا که این روزها نوشتن نامه برای صدا و سیما و نقد سایر قوا و دستگاه هایی که در خدمت به مردم از دولت پیشی گرفته اند، حسابی وقتش را پر کرده است این بار هم با انتشار یک توییت شتاب زده ناراحتی خود بابت رضایت مردم از دستگاه قضا را علنی کرد.

- خبرگزاری فارس،گروه دیدگاه: امیر دادمند در واکنش به یک پست حسام الدین آشنا در فضای مجازی، نوشت:  دولت روحانی در کم دست آوردترین روزهای خود باز هم دست از جو سازی و انحراف افکار عمومی بر نداشته است.

آخرین فقره از این رفتار که این روزها تبدیل به عادت شده است، طبق معمول مرهون پست های به اصطلاح هوایی مشاور رییس جمهور در صفحه شخصی اش می باشد.

ماجرا از این قرار است که سخنگوی قوه قضاییه در سیزدهمین نشست خبری خود در روز 14آبان در جمع خبرنگاران به ارائه یک آمار خوش آیند و امید بخش پرداخت و گفت: از مردم فهیم و بصیر و آگاه ایران اسلامی .

قدردانی می کنیم که براساس افکار سنجی اخیر وزارت اطلاعات، بیش از 76 درصد از شرکت کنندگان در این افکار سنجی اقدامات اخیر قوه قضاییه را در توسعه عدالت و برخورد با مفاسد اقتصادی را پسندیده اند و اظهار رضایت نموده اند.

حسام الدین آشنا که این روزها نوشتن نامه برای صدا و سیما و نقد سایر قوا و دستگاه هایی که در خدمت به مردم از دولت پیشی گرفته اند، حسابی وقتش را پر کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای آشنا انتخابات تمام شده؛ جای رقابت تعامل کنید

آقای آشنا انتخابات تمام شده؛ جای رقابت تعامل کنید