مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 18:352019-11-08ورزشي

رییس جمهور 20 آبان ماه به کرمان سفر می کند / دیدار مردمی روحانی در رفسنجان


استاندار کرمان از سفر رییس جمهور به این استان در صبح دوشنبه 20 آبان و دیدار مردمی روحانی در همین روز در ورزشگاه تختی رفسنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد جواد فدایی استاندار کرمان با اعلام این خبر گفت: رییس جمهور صبح روز دوشنبه بیستم آبانماه وارد استان کرمان می شود و سخنرانی روحانی ساعت 9صبح دوشنبه در جمع مردم رفسنجان در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

فدایی با بیان اینکه سفر رییس جمهور به استان دو روزه است و روحانی به شهرستانهای سیرجان، بافت و کرمان سفر می کند، افزود: با حضور روحانی دهها پروژه به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس به بهره برداری می رسد.

استاندار کرمان اعلام کرد: رییس جمهور در سیرجان از پروژه های صنعتی، معدنی بازدید و در شهرستان بافت نیز با حضور روحانی طرح فولاد به بهره برداری رسمی می رسد.

استاندار کرمان حجم سرمایه گذاری پروژه ها را بیش از 15 هزار میلیارد تومان و میزان اشتغال زایی مستقیم طرح ها را حدود 2500 نفر اعلام کرد.

به گفته استاندار کرمان وزرای کشور، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نیرو، جهاد کشاورزی، صمت و ورزش و جوانان در این سفر رییس جمهور را همراهی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور 20 آبان ماه به کرمان سفر می کند / دیدار مردمی روحانی در رفسنجان

رییس جمهور 20 آبان ماه به کرمان سفر می کند / دیدار مردمی روحانی در رفسنجان