مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 19:002019-11-08اقتصادي

پرداخت تهسیلات به هزار و320 طرح اشتغال روستایی + فیلم


معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی: هزار و 320 طرح اشتغال روستایی در استان 190 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

- مرکز قزوین، معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید: استان قزوین در سال جاری ایجاد 18 هزار فرصت شغلی جدید را تعهد کرده است.

ناصر شفیع آبادی اضافه کرد: از این طرح ها حدود 625 طرح برای دستگاه های حمایتی شامل کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید به مبلغ 26 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: همچنین 670 طرح برای دستگاه های غیرحمایتی شامل جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و فناوری اطلاعات حدود 158 میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده است.

شفیع ابادی اضافه کرد: کل اعتبار طرح اشتغال فراگیر روستایی که از سال 97 شروع شد حدود 284 میلیارد تومان بوده که مبلغ 280 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

بگفته شفیع آبادی این طرح ها در مجموع، چهار هزار فرصت شغلی در روستا ها ایجاد می کند که موجب بازگشت از شهربه روستا می شود.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین می گوید: آن بخش از طرح های اشتغال روستایی که تاکنون محقق نشده به علت نوسان بازار و کمبود اعتبارات بوده که با ابلاغ شیوه نامه پرداخت متمم برای تکمیل آن ها اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تهسیلات به هزار و320 طرح اشتغال روستایی + فیلم

پرداخت تهسیلات به هزار و320 طرح اشتغال روستایی + فیلم