مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 20:262019-11-08اقتصادي

آسیب 5 تا 70 درصدی زلزله به 40 روستای میانه


زلزله در مناطق میانه و سراب تخریبات و تلفاتی را به دنبال داشته است به طوریکه 40 روستای شهرستان میانه دچار تخریب 5 تا 70 درصد شده است.

- یعقوب شیویاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از لحظه اعلام زلزله در منطقه میانه به منطقه و کانون زلزله آمدیم و الحمدالله الان وضعیت آرام بوده و مردم زلزله زده اسکان موقت دارند.

وی با بیان اینکه از صبح دیروز عملیات آواربرداری انجام شده است، گفت: زلزله در مناطق میانه و سراب تخریبات و تلفاتی را به دنبال داشته است به طوریکه 40 روستای شهرستان میانه دچار تخریب 5 تا 70 درصد شده است و البته برخی از ساختمان ها در روستاها نیز با تخریب 100درصد روبه رو است.

نماینده مردم میانه در مجلس ادامه داد: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده تاکنون 5 نفر در اثر زلزله جان خود را از دست داده و 150 نفر مصدوم شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مصدومان حالت وخیم داشت که برای درمان به تبریز منتقل شده است.

شیویاری با اشاره به ثبت 150 پس لرزه تا ساعت 18 امروز، توضیح داد: از فردا عملیات آواربرداری به صورت جدی انجام خواهد گرفت و از همه مردم درخواست داریم تا آرامش خود را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه مردم نگران اموال و احشام تلف شده خود هستند، تصریح کرد: جلسات متعددی با استاندار، وزیر صمت و مدیران کل مربوطه داشتیم که نتایج آن با بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب 5 تا 70 درصدی زلزله به 40 روستای میانه

آسیب 5 تا 70 درصدی زلزله به 40 روستای میانه