مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 22:002019-11-08سياسي

دستاوردهای برجام، از «کاپ اخلاق» تا «همدردی بین المللی با ایران»!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه- 12 آبان 98- در مصاحبه با روزنامه اصلاح طلب اعتماد در اظهارنظری تأمل برانگیز گفت: - دستاوردهای برجام، از کاپ اخلاق تا همدردی بین المللی با ایران ! آیا ما غنی سازی 20 درصد را- با کاربردهای گسترده از جمله تهیه دارو برای بیماران- را متوقف کردیم تا همدردی بین المللی با ایران شکل بگیرد؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه- 12 آبان 98- در مصاحبه با روزنامه اصلاح طلب اعتماد در اظهارنظری تأمل برانگیز گفت: یکی از ویژگی های برجام این بود که یک همدردی بین المللی را به نفع ایران رقم زد .

معاون ظریف، همدردی بین المللی با ایران را به عنوان دستاورد برجام معرفی کرده است و در عین حال تاکید کرد که هدف از برجام، اقتصادی نبود.

اما این اولین بار نیست که دستاوردهای عجیب و غریب برای برجام معرفی می شود.

پیش از این روحانی در اظهارنظری قابل تأمل گفته بود: بسیاری از سیاستمداران جهان معتقدند مسئله برجام پیروزی بزرگ سیاسی اخلاقی(ایران) در تاریخ بوده است .

ابراهیم اصغرزاده از فعالین اصلاح طلب نیز پیش از این گفته بود: در مذاکرات برجام پیروزی اخلاقی و دیپلماتیک بزرگی نصیب ایران شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای برجام، از «کاپ اخلاق» تا «همدردی بین المللی با ایران»!

دستاوردهای برجام، از «کاپ اخلاق» تا «همدردی بین المللی با ایران»!