مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 04:382019-11-09اقتصادي

بازچرخانی آب خاکستری یک ورزشگاه در یزد


مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفای یزد از اجرای عملیات بازچرخانی آب خاکستری در ورزشگاه 22 بهمن شهر یزد با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد .

- ایسنا/یزد مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفای یزد از اجرای عملیات بازچرخانی آب خاکستری در ورزشگاه 22 بهمن شهر یزد با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد .

سیاوش پاکدل با اشاره به اجرای این طرح به عنوان نمونه ی بازچرخانی آب خاکستری در استان کم آب یزد، گفت: آب خاکستری بیش از 80 درصد فاضلاب تولیدی در منازل و ادارات را تشکیل می دهد لذا اگر بتوان فاضلاب تولیدی این بخش ها را توسط لوله کشی جداگانه ای در محل مناسبی در داخل ملک جمع آوری کرد و یک سیستم تصفیه ساده و مقدماتی برای این پساب جمع شده اجرا کرد، به سادگی این بخش از فاضلاب می تواند به جای سرازیر شدن به شبکه فاضلاب، دوباره به مصارف خاصی در داخل همان مجموعه یا خارج آن برسد.

وی اظهار کرد: پساب حاصل از آب دوش ها در استخر 22 بهمن تا قبل از اجرای طرح بدون استفاده به چاه فاضلاب جذبی تخلیه و جهت آبیاری چمن زمین فوتبال هم از آب شرب شبکه آب شرب شهر استفاده می شد.

پاکدل افزود: با اجرای این طرح، آب تصفیه شده فاضلاب خاکستری دوش های آب استخر 22 بهمن جهت آبیاری زمین چمن فوتبال ورزشگاه استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازچرخانی آب خاکستری یک ورزشگاه در یزد

بازچرخانی آب خاکستری یک ورزشگاه در یزد