مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 05:142019-11-09اقتصادي

محصولات استراتژیک خراسان جنوبی شناسنامه می خواهند


نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی چند محصول استراتژیک منحصر به فرد دارد، گفت: پیگیر این موضوع هستیم که شناسنامه این محصولات به نام خراسان جنوبی بخورد و بازارهای جهانی از این قصیه منتفع شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی چند محصول استراتژیک منحصر به فرد دارد، گفت: پیگیر این موضوع هستیم که شناسنامه این محصولات به نام خراسان جنوبی بخورد و بازارهای جهانی از این قصیه منتفع شوند.

فرهاد فلاحتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جشن شکرگزاری زعفران در قاین، افزود: تجربه برگزاری پنج دوره جشنواره ملی زعفران را در شهرستان قاین داریم.

وی با بیان اینکه جشنواره زعفران ابعاد متعدد علمی و هنری و فرهنگی دارد، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده سال آینده این جشنواره برگزار خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجوزی به لحاظ ریالی از سازمان برنامه و بودجه کشور گرفتیم که این جشنواره در سال آینده با هماهنگی مسئولان استانی برگزار شود.

فلاحتی با اشاره به نتایج این گونه جشنواره ها، تصریح کرد: این جشنواره ها باعث معرفی بیشتر این محصول شده و در سال های گذشته چند صد مقاله علمی و چندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات استراتژیک خراسان جنوبی شناسنامه می خواهند

محصولات استراتژیک خراسان جنوبی شناسنامه می خواهند