مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 06:262019-11-09سياسي

بخش نابینایان کتابخانه مشگین شهر فعال است


رییس کتابخانه عمومی شهرستان مشگین شهر گفت: بخش نابینایان کتابخانه مشگین شهر با 200 جلد کتاب بریل و صوتی فعال است.

- ایسنا/اردبیل رییس کتابخانه عمومی شهرستان مشگین شهر گفت: بخش نابینایان کتابخانه مشگین شهر با 200 جلد کتاب بریل و صوتی فعال است.

صادقی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: اعلام تعطیلی بخش نابینایان، به ناحق بوده و برخی در کمال بی انصافی خدمات ارائه شده در کتابخانه مشگین شهر را به جامعه نابینایان نادیده گرفته و خلا دو روزه را در لیبل گذاری کتاب های بخش نابینایان با عنوان تعطیلی این مجموعه بزرگنمایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که هیچگونه محدودیتی برای تهیه کتاب به خط بریل و صوتی وجود ندارد به طوری که ما درخواست های خود را به نهاد ارائه کردیم تا بر تعداد این کتاب ها افزوده شود.

رییس کتابخانه عمومی شهرستان مشگین شهر افزود: کتاب های نابینایان هم اکنون در کتابخانه مشگین شهر در قفسه ای خاص موجود است و در کنار 200 جلد کتاب چهار تا پنج هزار کتاب صوتی نیز تهیه و در اختیار جامعه نابینایان قرار گرفته است.

صادقی با بیان اینکه همه کتاب های روز افتتاح این بخش در کتابخانه سعدالدین وراوینی مشگین شهر موجود است، گفت: ما تنها برای لیبل گذاری آن هم به صورت محدود این کتاب ها را به اردبیل ارجاع دادیم و سپس در محل خود مستقر کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش نابینایان کتابخانه مشگین شهر فعال است

بخش نابینایان کتابخانه مشگین شهر فعال است