مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 06:312019-11-09ورزشي

اعزام 14ورزشکار بومی ومحلی ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز


رییس هیئت ورزش بومی محلی ورامین گفت: 14 نفر از ورزشکاران بومی محلی دختر شهرستان ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز اعزام شدند.

- حمید شاهسون در گفتگو با خبرنگار مهر ، از اعزام 14 نفر از ورزشکاران بومی محلی دختر شهرستان ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز خبر داد و اظهار داشت: 12 نفر از ورزشکاران بومی و محلی دختر و 2 نفر از پسران شهرستان ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز اعزام شدند ، این مسابقات در رده سنی نوجوانان و در سطح کشوری و به مدت 3 روز برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسابقه سال گذشته در رده استانی برگزار شد و ورزشکاران غیور شهرستان ورامین اعزامی از طرف هیئت ورزش بومی و محلی شهرستان ، مقام های اول و دوم را در این مسابقه کسب کردند و امسال به عنوان نماینده استان تهران به رقابت می پردازند.

رییس هیئت ورزش بومی و محلی شهرستان ورامین افزود: امسال نیز نفرات به این مسابقات کشوری دعوت شدند و امیدواریم که امسال نیز مانند سال های گذشته درخشش فراوانی داشته باشند.

شاهسون یادآور شد: اعزام این ورزشکاران از روز جمعه صورت گرفته و این مسابقه تا دوشنبه نیز ادامه دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این دختران و پسران از ورزشکاران روستاهای شهرستان ورامین می باشند و مدال های آنها مایه افتخار دیار 15 خرداد خواهد بود و از زحمات تک تک این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 14ورزشکار بومی ومحلی ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز

اعزام 14ورزشکار بومی ومحلی ورامین به مسابقات خوشه چین استان البرز