مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 07:302019-11-09اقتصادي

ورزشگاه 22 گولان از طرح های اساسی در توسعه ورزش کردستان است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: ورزشگاه شش هزار نفری 22 گولان سنندج از طرح های قابل توجه و اساسی در توسعه ورزش کردستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام ملکی صبح امروز در حاشیه بازدید وزیر کشور از پروژه های عمرانی شهر سنندج در محل پروژه ورزشگاه 22 گولان، اظهار داشت: این پروژه با دارا بودن امکانات مناسب و به روز در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از زمان آغاز این پروژه تا کنون 34 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و برای اتمام این پروژه به طور کامل حدود 26 میلیارد تومان دیگر نیاز است و در مجموع احداث این ورزشگاه 60 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

گفتنی است عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز از طریق فرودگاە سنندج وارد استان کردستان شد تا سفر دو روزه ای داشته باشد که وی پس از ورود به این استان بە همراە استاندار کردستان و جمعی از مدیران استانی از پروژەهای عمران شهری سنندج بازدید کرد و در ادامه سفر شرکت در جلسە شورای توسعە استان یکی از برنامە های مهم و کلیدی وزیر کشور در سنندج خواهد بود کە در آن مسائل حائز اهمیتی در مباحث توسعەای مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین نشست با فعالان اقتصادی استان نیز از دیگر برنامەهایی است کە برای سفر دو روزە رحمانی فضلی تدارک دیدە شدە است و نشست با روحانیون و شرکت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه 22 گولان از طرح های اساسی در توسعه ورزش کردستان است

ورزشگاه 22 گولان از طرح های اساسی در توسعه ورزش کردستان است