مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 07:352019-11-09ورزشي

بانوان ووشوکار اصفهانی قهرمان کشور شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 17 آبان ماه علاوه بر این که مسابقات کشوری ووشو بانوان با قهرمانی اصفهان به پایان رسید، تکواندو کار اصفهانی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

مهم ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان ✅ مسابقات ووشوی بانوان بزرگسالان کشور روز گذشته با شناخت نفرات و تیم های برتر به اتمام رسید، در این پیکارها، ووشوکاران 32 استان در قالب 35 تیم حضور داشتند و در 2 بخش ساندا و تالو به میدان رفتند.

در پایان و مجموع 2 بخش ساندا و تالو، اصفهان با کسب 5 مدال طلا، یک نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی رسید.

✅ چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک در حالی دنبال شد که تیم تراپ ایران با ترکیب محمدحسین پرورش نیا و مرضیه پرورش نیا هر 2 از اصفهان با 136 امتیاز در جایگاه چهاردهم آسیا ایستاد و از از رسیدن به فینال بازماند.

✅ سجاد مردانی تکواندو کار اصفهانی به همراه 9 هوگوپوش دیگر به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت شد؛ مرحله جدید اردوی تمرینی تیم ملی مردان تکواندو کشورمان به منظور حضور در فینال مسابقات گرندپری 2019 – روسیه در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد.

✅ در ادامه رقابت های هندبال باشگاه های آسیا، تیم سپاهان در دومین دیدار خود در این رقابت ها مقابل تیم الوحده عربستان قرار  گرفت و با نتیجه 34 بر 29 شکست را متحمل شد؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ووشوکار اصفهانی قهرمان کشور شدند

بانوان ووشوکار اصفهانی قهرمان کشور شدند