مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 08:032019-11-09اقتصادي

بقیه خودروهای دپو شده چه می شوند؟


گرچه با دستور ترخیصی که اخیرا برای تعداد دیگری از 13 هزار خودرو دپو شده صادر شد در مجموع بیش از نیمی از آنها خارج شدند ولی همچنان بیش از 4000 خودروی دیگر باقی مانده و وضعیت مشخصی ندارند تا این که در موردشان تصمیم گیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا بعد از رایزنی های صورت گرفته برای تعیین تکلیف 1048 دستگاه خودرویی که مراحل ترخیص را طی کرده و پروانه گمرکی را دریافت کرده بودند، وزارت صمت دستور خروج را صادر کرد.

براین اساس با حدود 7500 دستگاهی که طبق آخرین آمار گمرک در زمان مصوبه دولت ترخیص شده بود بیش از 8500 دستگاه خارج شدند.

اما در این بین از حدود 13 هزار دستگاهی که دپو شده بود بیش از 4000 دستگاه در گمرکات و بنادر باقی مانده که تاکنون اعلامی در رابطه با این که قرار است این خودروها چه سرنوشتی داشته باشند نشده است.

بلاتکلیفی مشتریانی که ثبت نام کرده اند این در حالی است که از خودروهای وارداتی تعدادی مربوط به زمان ممنوعیت ثبت سفارش و واردات خودرو است که به دلیل منع قانونی و بعضا تخلفات دیگری که صورت گرفته بود اجازه ترخیص پیدا نکردند و دارای پرونده های قضایی هستند که باید مسیر خود را طی کنند، اما این بدان معنا نیست که همه 4400 دستگاه باقی مانده دارای تخلف یا پرونده های قضایی هستند، چرا که زمانی که ترخیص خودروها در نیمه تیرماه به پایان رسید، بعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقیه خودروهای دپو شده چه می شوند؟

بقیه خودروهای دپو شده چه می شوند؟