مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 08:382019-11-09اقتصادي

سهمیه 2500 واحدی طرح ملی مسکن در همدان


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه همدان جزء 10 استان اول ثبت نام کننده طرح ملی مسکن است، گفت: استان همدان آمادگی خود را برای ثبت نام متقاضیان مسکن در طرح ملی مسکن اعلام کرده و طی روزهای آینده ثبت نام از این افراد صورت می گیرد.

- حسن ربانی ارشد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت نام در طرح ملی مسکن از امروز برای 10 استان آغاز شده اما به علت جلوگیری از ازدحام در سامانه این فرآیند به صورت نوبتی برای سه استان انجام می گیرد به طوریکه از امروز در سه استان و در روزهای آینده سه استان دیگر می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: براساس این طرح واگذاری مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر بنیاد مسکن کارگزار بوده و در شهرهای بالای 100 هزار نفر همدان و ملایر نیز اعلام آمادگی کرده ایم اما هنوز کارگزاری مشخص نشده است.

ربانی ارشد با بیان اینکه در مرحله اول ظرفیت کمی را اعلام کرده ایم، افزود: در شهر همدان 300 واحد و در ملایر 200 واحد درنظر گرفته شده که قابل افزایش است به طوریکه اگر متقاضیان افزایش یابند تعداد واحدها بیشتر خواهد شد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه در شهرهای همدان و ملایر با کمبود زمین مواجه هستیم، ادامه داد: در همدان و ملایر با کمبود زمین های دولتی مواجه هستیم اما راهکاری برای آن پیدا خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه 2500 واحدی طرح ملی مسکن در همدان

سهمیه 2500 واحدی طرح ملی مسکن در همدان