مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 08:422019-11-09اجتماعي

احیاء راه روستایی با استفاده از روکش بتن غلطکی در استان همدان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از احیاء راه روستای نهنجه ملایر در قالب طرح ملی «ابرار» با استفاده از روکش بتن غلطکی برای نخستین بار در این استان خبر داد.

- همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از احیاء راه روستای نهنجه ملایر در قالب طرح ملی ابرار با استفاده از روکش بتن غلطکی برای نخستین بار در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده اظهار داشت: در این طرح اجرای زیرسازی با استفاده از ماشین آلات راهداری استان در قالب طرح ملی ابرار به منظور احیای راه روستایی انجام و با توجه به تردد وسایل نقلیه سنگین برای نخستین بار بتن غلطکی در نوسازی راه دسترسی روستای نهنجه شهرستان ملایر استفاده شد.

وی بیان کرد: از مزایای این روش می توان به صرفه جویی در هزینه نگهداری از جاده ها، طول عمر بیشتر، فشردگی بالا، تحمل بارهای سنگین و مقاومت در برابر چین خوردگی در شرایط اقلیمی مختلف اشاره کرد.

پناهنده افزود: با توجه به تعداد کارخانه های تولید سیمان در کشور و افزایش روز افزون قیمت تولید قیر در مقایسه با تولید سیمان، استفاده از این نوع روکش، ضمن کاهش مصرف قیر موجب رونق تولید سیمان در کشور می شود و امیدواریم روکش بتن غلطکی در آینده در بحث روسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء راه روستایی با استفاده از روکش بتن غلطکی در استان همدان

احیاء راه روستایی با استفاده از روکش بتن غلطکی در استان همدان