مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 09:052019-11-09اقتصادي

تلاش می‎‎کنیم جشنواره‎های خوزستان را ملی و بین‎المللی کنیم


استاندار خوزستان برپایی جشنواره محصولات تولیدی را اقدامی ارزشمند در راستای حمایت از تولیدکنندگان و معرفی محصولات به کشور دانست و گفت: تلاش می‎کنیم این قبیل جشنواره‎‎ها را به صورت ملی و حتی بین‎المللی برگزار کنیم.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان برپایی جشنواره محصولات تولیدی را اقدامی ارزشمند در راستای حمایت از تولیدکنندگان و معرفی محصولات به کشور دانست و گفت: تلاش می‎کنیم این قبیل جشنواره‎‎ها را به صورت ملی و حتی بین‎المللی برگزار کنیم.

غلامرضا شریعتی در آیین جشنواره برداشت چای ترش روستای علوه شهرستان کارون که روز گذشته (17 آبان) در این روستا برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات ارزشمند که از دو سال پیش در شهرستان کارون آغاز شده است و بسیار اقدام قابل ستایشی نیز محسوب می‎شود، برگزاری جشنواره محصولات تولیدی این شهرستان است که به همین سبب بر خود لازم می‎دانم از فرماندار شهرستان کارون و مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان تشکر کنم.

وی با بیان این‎که در دو سال گذشته شاهد جشنواره برداشت انگور در کارون بوده‎ایم، افزود: امسال نیز پس از برگزاری جشنواره موفق انگور در تابستان، شاهد برپایی نخستین جشنواره برداشت چای ترش قرمز بودیم که به یاری خدا به خوبی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می‎‎کنیم جشنواره‎های خوزستان را ملی و بین‎المللی کنیم

تلاش می‎‎کنیم جشنواره‎های خوزستان را ملی و بین‎المللی کنیم