مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 09:112019-11-09اقتصادي

شتاب خلخال در مسیر توسعه با اجرای طرحهای صنعتی و گردشگری


با اجرای طرح های بزرگ صنعتی، عمرانی و گردشگری در خلخال، این شهرستان با شتاب در مسیر توسعه پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما از اردبیل؛ اکبر بهنامجو در بازدید از طرحهای صنعتی و گردشگری شهرستان خلخال افزود: طرح کارخانه فروسیلیس با 12 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در خلخال راه اندازی می شود که 2 هزار و 500 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات تسهیلاتی سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل تامین خواهد شد.

وی گفت: با تعیین محل احداث کارخانه در ناحیه صنعتی خلخال، راه اندازی این کارخانه قطعی شده و هم اکنون مقدمات کار برای آغاز عملیات اجرایی پروژه همزمان با سفر رییس جمهوری در حال فراهم شدن است.

استاندار اردبیل افزود: کارخانه فروسیلیس یکی از کارخانه های بسیار بزرگ صنعتی استان اردبیل بوده که در فاز اول کارخانه زمینه اشتغال 600 نفر فراهم شده و در فازهای بعدی میزان اشتغال به هزار و 500 نفر افزایش خواهد یافت.

بهنامجو همچنین از فراهم شدن زمینه فعالیت ناحیه صنعتی هشجین خلخال خبر داد و گفت: با توجه به آمادگی سرمایه گذار بخش خصوصی این مهم نیز در سفر آتی رییس جمهوری به استان قطعی خواهد شد.

وی اظهار کرد: برای اجرای طرح توسعه کارخانه نئوپان خلخال هم 800 میلیارد ریال تسهیلات از محل تسهیلات اعتباری بانک صنعت و معدن تخصیص داده شده که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب خلخال در مسیر توسعه با اجرای طرحهای صنعتی و گردشگری

شتاب خلخال در مسیر توسعه با اجرای طرحهای صنعتی و گردشگری