مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 09:152019-11-09اقتصادي

اعلام فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع


مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: پیرو فراخوان های قبلی از کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع درخواست داریم تا با مراجعه به سامانه رزرو حج نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: پیرو فراخوان های قبلی از کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع درخواست داریم تا با مراجعه به سامانه رزرو حج نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

یوسف آقابزرگ در گفت وگو با ایسنا از صدور فراخوان عمومی خبر داد و اظهار کرد: پیرو فراخوان های قبلی از تمام دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع درخواست می شود تا با مراجعه به سامانه رزرو حج به نشانی reserve.

haj.

ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

وی هدف از اعلام این فراخوان را تکمیل، اصلاح و به روز رسانی اطلاعات شخصی ودیعه گذاران حج تمتع در این سامانه دانست و افزود: علاوه بر ساماندهی کلی اولویت های باقی مانده در نوبت تشرف به حج، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارات با ودیعه گذاران، اطلاع رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه های آموزشی و توجیهی و .

امکان پذیر می شود.

آقابزرگی بیان کرد: بر اساس این اطلاعیه، ودیعه گذاران حج تمتع می توانند شخصاً به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند و یا با مراجعه به دفاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع

اعلام فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع