مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 09:252019-11-09فرهنگي

دغدغه های یک هنرمند


یک هنرمند بیرجندی با اشاره به اینکه با استعدادهای هنری خوبی در خراسان جنوبی وجود دارد، گفت: یکی از دغدغه های اساسی توجه به رشته های هنری است.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک هنرمند بیرجندی با اشاره به اینکه با استعدادهای هنری خوبی در خراسان جنوبی وجود دارد، گفت: یکی از دغدغه های اساسی توجه به رشته های هنری است.

احسان محمودی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشجوی رشته صنایع دستی دانشگاه بیرجند هستم و از سال 91 وارد حیطه عکاسی شدم و از سال 93 به صورت حرفه ای این هنر را پیگیری کردم.

وی با بیان اینکه بیشتر در زمینه عکاسی مستند اجتماعی و خیابانی و اصطلاحا عکاسی صحنه سازی شده کار می کنم، افزود: چندی پیش نمایشگاه عکس پدی فوبیا که نمایشگاهی با تلفیق چیدمان و عکس در ژانر وحشت بود در فرهنگسرای ابن حسام جهاددانشگاهی استان برگزار کردم.

این عکاس ادامه داد: مرحله ایده پردازی این نمایشگاه به دو سال پیش برمی گردد و فرم ها تصویرسازی ذهنی شد و در مدت شش الی هفت ساعت عکس ها به صورت صحنه سازی و با استفاده از تک نور گرفته شد.

محمودی از تاثیرات این نوع هنر گفت و افزود: هنر عکاسی هنری است که برای مردم سهل الوصول و در دسترس است و این کمک می کند که مردم بسیار راحت تر با عکس ارتباط برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های یک هنرمند

دغدغه های یک هنرمند