مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 10:162019-11-09اقتصادي

ویژگی های یک پکیج مناسب


با پیشرفت تکنولوژی و زندگی در دنیای مدرن ساخت و تولید وسایل و ابزارآلاتی که رفاه و آسایش افراد را کامل تر کند رو به رشد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دماپویا، در زمان های دور که زندگی ها شکل ساده تری داشت، افراد برای گرم کردن محیط زندگی خود، همچنین تأمین آبگرم جهت استحمام و دیگر کارهای روزمره از ابتدایی ترین وسایل بهره می گرفتند؛ اما با گذشت زمان تکنولوژی به کمک آمده و هر ساله تجهیزاتی مدرن و پیشرفته تولید و روانه ی بازار می شود که رفاه و آسایش بیشتری را به همراه دارند.

یکی از پرکاربردترین نوع سیستم های گرمایشی که به وفور در اکثر سازه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و توانسته به خوبی جایگاه خود را حفظ کند چیزی نیست جز پکیج گرمایشی.

این سری از تجهیزات به دلیل دارا بودن سطح ایمنی بسیار بالا همچنین بازدهی مطلوب رفته رفته جایگزین دیگر سیستم های مشابه شده اند و توانسته نظر بیشتر افراد را به خود اختصاص دهد؛ اما سوال اینجاست که یک در دو نوع فن دار و بدون فن طراحی و عرضه می شوند.

در واحدها و ساختمان هایی که طول لوله ی دودکش ساختمان دارای ارتفاعی کمتر از یک متر باشد، استفاده از پکیح بدون فن بلامانع است، اما در صورتی که طول لوله ی دودکش ساختمان کمتر از 3 متر باشد لازم است از پکیج های فن دار جهت تأمین آبگرم مورد نیاز بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های یک پکیج مناسب

ویژگی های یک پکیج مناسب