مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 10:322019-11-09سياسي

استفاده از ظرفیت های علمی کشورهای جهان اسلام در حل چالش ها


دبیر ششمین نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) در کشورهای اسلامی با اشاره به ظرفیت های علمی موجود در کشورهای جهان اسلام گفت: این نشست تلاش دارد تا از این ظرفیت در مسیر حل چالش های جهان اسلام بهره ببرد.

- دبیر ششمین نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) در کشورهای اسلامی با اشاره به ظرفیت های علمی موجود در کشورهای جهان اسلام گفت: این نشست تلاش دارد تا از این ظرفیت در مسیر حل چالش های جهان اسلام بهره ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید سهراب پور در افتتاحیه سومین هفته جایزه مصطفی(ص) اعلام کرد: امروز مفتخریم که با تلاش دبیرخانه اجرایی نشست استپ، میزبان حدود نزدیک به 70 نفر از مدیران مراکز آموزشی و دانشمندان از 30 کشور دنیا باشیم.

وی با بیان اینکه دانشمندان حاضر در این رویداد در حوزه های مختلف علمی هستند، اظهار کرد: این تنوع موضوعی و حوزه ای، در طول سال های گذشته بی سابقه است.

نشست استپ برای نخستین بار با همکاری 5 دانشگاه الزهرا(س) ، امام صادق(ع) ، صنعتی شریف ، علوم پزشکی تهران و صداوسیما برگزار می شود.

سهراب پور همکاری 9 دانشگاه و پژوهشگاه از جمله دانشگاه های ارومیه، اصفهان، امیرکبیر، دانشگاه تهران، پژوهشکده آیندگان، پژوهشگاه مواد و انرژی، پژوهشگاه ملی ژنتیک و زیست فناوری، پژوهشگاه صنعت نفت و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های علمی کشورهای جهان اسلام در حل چالش ها

استفاده از ظرفیت های علمی کشورهای جهان اسلام در حل چالش ها